Gyakran ismételt kérdések

Hogyan tudok vásárolni?

A webáruházban található termékeket helyezze a kosárba, majd a kosárra kattintva tud megadni szállítási adatokat, illetve választhat a biztonságos fizetési módok közül. Ha amegrendelést rögzíti, akkor a rendszer automatikusan megkezdi annak a feldolgozását, amiről Ön visszaigazoló emailt kap. Szintén értesítjük, ha a csomagját átadtuk a futárszolgálatnak vagy bolti átvétel esetén megérkezett az üzletbe.

Mi van olyankor, ha egy termék nincs raktáron?

Készletinformációt a webshop@aqualing.hu címen tud kérni vagy chat-en. Egyes termékek esetében a készleteket folyamatosan töltük, más termékeknél viszont csak évente egy beszerzésünk van. Bizonyos esetben elképzelhető, hogy a webáruház nem jelez készletet, de valamelyik szaküzletünkben még elérhető a termék, ezért is érdemes emailen tájékozódni, mielőtt lemondana a termékről.

Bizonyos nagy értékű vagy nagy méretű termékeket nem tartunk raktáron, de partnereinktől meg tudjuk rendelni őket. Szintén a webshop@aqualing.hu címen érdemes érdeklődni.

Kell regisztrálni a vásárláshoz?

Nem, de érdemes, mert akkor a következő alkalomal már gyorsabb lesz a vásárlás menete. Vissza tudja keresni korábbi vásárlásait, kedvencekbe menthet termékeket és kérhet értesítést hiányzó termék beérkezéséről.

Mire használják fel a regisztrációnál megadott adataimat?

Az Aqualing Kft csak a rendelés követéséhez és teljesítéshez használja a személyes adatokat, azokhoz harmadik fél nem férhet hozzá.

Biztonságos az aqualing.hu webáruházban vásárolni?

Határozottan. A rendszerünk a legfrissebb, nemzetközi tanusítványokkal rendelkező fizetési és adatkezelési modulokat használja. Az Aqualing Kft pedig 27 éve a piac meghatározó és elismert szereplője.

Mit kell tennem, ha nem azt kaptam, amit rendeltem?

Írjon az ugyfelszolgalat@aqualing.hu címre, adja meg a rendelésszámát. Ha valóban hibás a teljesítés, akkor pótoljuk a lemaradt termékeket, illetve elszállítjuk a többletet.

Mit tegyek, ha sérült terméket kaptam?

Jelezze a hibát az ugyfelszolgalat@aqualing.hu címen, ahol kollégáink tájékoztatják a további teendőiről. Rendelésszámot mindenképpen adjon meg, hogy megkönnyítse a beazonosítást.

Mit tegyek, ha nem tetszik a termék, amit kaptam?

Ha üzletben vásárolta, akkor oda vigye vissza, és kollégáink cserélik a terméket. Ha webáruházban rendelte, akkor 14 napon belül visszaküldheti nekünk a központi telephelyünkre, az Aqualing Kft pedig visszautalja a termék árát. Fontos, hogy a visszajuttatás költségét a vevőnek kell állnia, illetve csak akkor tudjuk a teljes összeget visszautalni, ha a termék és csomagolása sértetlen, további értékesítésre alkalmas állapotban érkezik meg hozzánk.

Nem érem el az ügyfélszolgálatot, nem válaszolnak a levelemre. Mit tegyek?

Sajnos minden igyekezetünk ellenére is előfordul, hogy egy levél elveszik a rendszerben vagy főszezonban nem jut elég időnk a vevői panaszok kezelésére. Kiemelten fontos nekünk, hogy mindenkinek segítsünk, és csak elégedett vásárlóink legyenek. Ha iylet tapasztal, küldje el az üzenetét újra az webshop@aqualing.hu címre, hogy újra a kollégák szeme elé kerüljön. Biztosan foglalkozni fognak vele, senkit nem hagyunk cserben. Köszönjük a türelmet és a megértést.

Meg fogom kapni időben a rendelésem?

Igen. De erősen javasoljuk, hogy inkább korábban rendeljen, mint utolsó pillanatban, mivel a rendeléstől az átvételig több ember és több cég is érintett a teljesítésben. Mindenképp jó, ha van elég idő az átfutásra, hogy ha valahol elakad a rendelése, ne érje kellemetlenül. Főszezonban (június-július) nagyon megnő a rendelések száma, ilyenkor mindig vannak csúszások, ezért számítunk a vásárlók türelmére.

Hogyan kell téliesíteni egy medencét?

Télesíteni csak a fémpalástú, a WPC, a fa és a zsaluköves, illetve betonozott medencét kell. Részletes útmutatót itt talál: https://aqualing.hu/teliesitesi-utmutato

A víz színe opálos, zöld, sárga. Mit tegyek?

A medence vízét foylamatosan kezelni kell, hogy tiszta és kórokozóktól mentes legyen. Ennek főbb részei: vegyszerezés, takarítás, keringetés. Részletes vízkezelési útmutatónkat itt találja: https://aqualing.hu/vizkezelesi-utmutato

Ha egy termék nem rendelhető, de az üzletben elérhető, akkor hogyan rendelhetem meg?

A webáruházban csak központi raktárból tud rendelni. Ha a termék csak a szaküzletben érhető el, akkor vagy megveszi az adott üzletben, vagy felhívja a boltot és kér egy házhozszállítást.

Honnan tudom letölteni az aktuális teljes termékkatalógusukat?

Az Aqualing medecenáruház teljes termékkatalógusa innen tölthető le: https://aqualing.hu/katalogus-letoltese Fontos tudni, hogy nem minden termék rendelhető online. Ha a katalógusból szeretne rendelni, akkor írjon a webshop@aqualing.hu címre, és kollégáink segítenek.

Kitől tudok kérdezni?

Szakértőink készséggel válaszolnak bármilyen medencékkel és termékeinkkel kapcsolatos kérdésre az online chat-en, vagy emailben a webshop@aqualing.hu címen.

Mikor vannak nyitva a szaküzletek?

Mind a 7 üzletünk nyitvatartása egységes. Hétköznap 9-17 óráig tartanak nyitva. Februártól októberig medenceáruházként működnek, októbertől januárig pedig műfenyő és karácsonyi világítás üzletként. A fontosabb mednecevegyszerek a téli időszakban is elérhetők a boltokban, illetve kérhető bolti kiszállítás bármilyen medencés termékre is. November végétől karácsonyig, valamint július elejétől augusztus közepéig szombatonként is nyitva vannak az üzletek. Erről pontos és aktuális információt a Kapcsolat oldalon találsz.